دشوارترین واژه های زبان انگلیسی
Communicate with the World

چهار شنبه 30 / 5 / 1391
ن : رامین شیخ زاده

دشوارترین واژه های زبان انگلیسی

دانشمندان طی پژوهشی جدید به بررسی کلماتی پرداختند که صحیح نوشتن آن‌ها برای اغلب افرادی که زبان انگلیسی سروکار دارند، دشوار است.
کلمه "separate" به معنی "جدا، جداگانه‌ و تفکیک‌ کردن‌" در صدر لیست کلماتی قرار دارد که بیشترین غلط املایی هنگام نوشتن آن صورت می‌گیرد؛ اغلب افراد حرف a پس از p را به اشتباه e می‌نویسند.
دومین کلمه در لیست کلماتی که به اشتباه املاء(هجی) می‌شوند، "definitely" است که اکثر افراد در تشخیص محل به کار بردن حروف i و e دچار مشکل می‌شوند.
کلماتی چون "Manoeuvre " و "Occurrence" نیز در ادامه این لیست قرار دارند.
یکی از نکات جالب توجه در این پژوهش که بر روی سه هزارو پانصد نفر انجام گرفته آن است که اغلب انگلیسی زبانان ، کلمات انگلیسی را همان‌طور که تلفظ می‌شوند، نوشته و به این ترتیب اغلب اشتباه می‌کنند.
کلمات "consensus" و "unnecessary" و "Acceptable" و "referred"نیز در ادامه این لیست ده تایی قرار دارند.
دو
سوم از افرادی که در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفته‌اند، اذعان دارند که امکانات تصحیح املاء کلمات در نرم‌افزارهای رایانه‌ای ویرایش کلمات، آنها را در صحیح نوشتن کلمات در نامه نگاری‌های دستی یا یادداشت‌نویسی ناتوان ساخته است.
نکته قابل توجه دیگر آن است که باوجود چنین اشتباهاتی در نوشتن، بیش از 77 درصد از افراد توانایی خود در صحیح نوشتن را با کلمات "خوب " یا "خیلی خوب" توصیف می‌کنند
..



نظرات شما عزیزان:

سلیمی
ساعت23:47---30 مرداد 1391
سلام دوست عزیز من علاقه شدیدی به یادگیری زبان دارم لطفا راهنماییم کنید از کجا به طور پایه شروع کنم
پاسخ: با سلام و تشکر از شما دوست عزیز همانطور که در ساخت بنا اولین و اصلی ترین اجزا ، مصالح اولیه مانند اجر حرف اول را میزند ، در یادگیری زبان انگلیسی هم یادگیری واژگان و لغات بسیار مفید و سودمند است. هرچه دایره واژگانی شما بیشتر شود تسلط شما بر قسمتهای دیگر زبان بیشتر شده و به مرور با اجزای دیگر زبان مانند گرامر و ... آشنا خواهید شد. موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان English Teaching و آدرس bmenglish.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.